دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام شبگردی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 17 / 10 / 1396
بازدید : 94
نویسنده : mahdi_E2

 

متن دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام شبگردی

کد پیشواز ایرانسل 

7715816

7715817

 

به سرم زد باز شب و شبگردی من خرابم
کاری کردی ببینی فقط بدشه حالم
بی حوصلگی نمیذاره شب بخوابم
از قصد که بشم سرمست
پرسه میزنم تو کوچه پس کوچه های شهر
هنوز عشقت هست نذار بره از دست
واسه جدایی بالاخره عزیز دلم وقت هست
بیا بشکن غمِ این خونه رو اما به دلم دست نزن
من دیوونه رو با غرورت بیا پس نزن
دلم آتیشِ ولی حالیشه
بزن از شرابِ این دل تو حال ای مست بزن
بیا بشکن غمِ این خونه رو اما به دلم دست نزن
من دیوونه رو با غرورت بیا پس نزن
دلم آتیشِ ولی حالیشه
بزن از شرابِ این دل تو حال ای مست بزن

تنهایی مال منه آخ که دم نمیزنه
آدم عاشق سر یه چیز کوچیک که بهم نمیزنه
شبگردی کار منه غصه شبا یار منه
آدم عاقل که عشقشو از دلش آخه خط نمیزنه
از قصد که بشم سرمست
پرسه میزنم تو کوچه پس کوچه های شهر
هنوز عشقت هست نذار بره از دست
واسه جدایی بالاخره عزیز دلم وقت هست
بیا بشکن غمِ این خونه رو اما به دلم دست نزن
من دیوونه رو با غرورت بیا پس نزن
دلم آتیشِ ولی حالیشه
بزن از شرابِ این دل تو حال ای مست بزن
بیا بشکن غمِ این خونه رو اما به دلم دست نزن
من دیوونه رو با غرورت بیا پس نزن
دلم آتیشِ ولی حالیشه
بزن از شرابِ این دل تو حال ای مست بزن

دانلود با کیفیت 320

download

دانلود با کیفیت 128

download

 

 




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: آهنگ جدید , اهنگ دانلود , آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام شبگردی , کد پخش آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام شبگردی برای وبلاگ متن آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام شبگردی , موسیقی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان music و آدرس moosigi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com